Bourgondisch
Mechelen.

In de voetsporen van Margareta.

Klant /

Visit Mechelen

Project /

Bourgondisch Mechelen Wandelbrochure en bonnenboekje ‘Prikkelpakket’

Opdracht /

Print Design + Beeldstijl + Fotografie (Kurt Liefsoons) + Concept + Layout

“De gids biedt het beste van Mechelen in een notendop: historische monumenten, pareltjes in het groen, charmante plekken bij het water… Bovendien kan je met de nieuwe editie van het Prikkelpakket je ontdekking van Mechelen nog een extra lekkere dimensie geven”

Cultuurschepen van Mechelen Björn Siffer

The Making Of.
“Eet maar, Tijs. Alle koekjes mogen op!”

Fotografie: Kurt Liefsoons  •  Make-up en hairstyling: Goele Everts

Ook het stadsplan van Mechelen staken we in een nieuw kleedje.

“Nog meer Mechelen…”

Ter gelegenheid van de opening van het nieuwe toeristische kantoor
in het Schepenhuis
(september 2018), werd een reeks
Bourgondische postkaarten
gelanceerd.

Voor de Sint-Romboutstoren ontwikkelden we
een bezoekersgids en -flyer.

Ook het Mechelse museum Hof van Busleyden
koos voor een samenwerking met Imagica. Een campagne voor
“Wij, Bourgondiërs” – in het verlengde van eerder ontwikkelde stijl –
uitgerold, in de huisstijl van het museum.